اسپانسری چند برند از یک شو تلویزیونی | مهران مدیری دست پُر بازگشت

گروه مبلمان هوم زون و گالری فرش خانه دیدار نیز دو مجموعه دیگری هستند که به نظر می‌رسد در تجهیز صحنه با دست‌اندرکاران اسکار همکاری داشته‌اند.
اسپانسری چند برند از یک شو تلویزیونی | مهران مدیری دست پُر بازگشت
کد خبر : ۵۷۶۵۶

مهران مدیری که عمده شهرت خود را از سریال‌سازی در تلویزیون کسب کرده، حال در شبکه نمایش خانگی برنامه گفتگومحور اسکار را اجرا می‌کند.

اسکار در فیلیمو نمایش داده می‌شود و در هر ۴ قسمت با ۴ شخصیت گفتگو می‌شود. در خلال گفتگو‌ها بعضی چالش‌ها و رقابت‌ها نیز توسط نیما شعبان‌نژاد اجرا می‌شود.

در اولین سری اسکار، غلامرضا نیکخواه، نصرالله رادش، الیکا عبدالرزاقی و سحر ولدبیگی روبروی مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد نشستند. مهمانان دومین سری اسکار هم شکیب شجره، یوسف صیادی، نگین معتضدی و رویا میرعلمی هستند.

آن‌طور که در هشت قسمت اخیر اسکار مشاهده می‌شود، گروه صنعتی انتخاب، مالک برند اسنوا بیشترین حمایت را از این برنامه کرده است. علاوه بر تلویزیون بسیار بزرگ و متحرکی که نقش مهمی در اجرای اسکار برعهده دارد و با آرم اسنوا روی صحنه می‌آید، نیما شعبان‌نژاد نیز در هر قسمت یکی از محصولات و خدمات اسنوا را رو به دوربین معرفی می‌کند.

فیلیمو در معرفی اسکار، این رئالیتی‌شو را محصول شرکت ویستامدیا اعلام کرده است. طبق اطلاعاتی که در سایت ویستامدیا وجود دارد این مجموعه با در اختیار داشتن استدیوی مجهز، در زمینه تولید محتوا‌های صوتی و تصویری فعالیت دارد. یکی دیگر از فعالیت‌های ویستامدیا در حوزه دوبله فیلم‌ها و انیمیشن‌های خارجی است که از آن جمله می‌توان به تسویه حساب، آدمکش بوستون، مومیایی‌ها، برادران سوپرماریو و روز مادر اشاره کرد.

گروه مبلمان هوم زون و گالری فرش خانه دیدار نیز دو مجموعه دیگری هستند که به نظر می‌رسد در تجهیز صحنه با دست‌اندرکاران اسکار همکاری داشته‌اند. نام این دو مجموعه در تیتراژ پایانی نمایش داده می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر